torsdag 2 oktober 2008

Do you know the muffinman?

Amg, dessa läppbalsamen är högst upp på min önskelista alltså. Helt förälskad.Idag var 9or och besökte Hvitfeldska. Snälla, rara klassen S3GH hade fått så fina utmärkelser av lärarna att vi fick äran att leda runt de vilsna själarna runt. Låter väl lite halvpeppande men det var ganska najs! Man fick en skitful, stor, vit t-shirt med texten "HVITFELDSKA ELEV" på ryggen och ett litet emblem på framsidan. Humans citat:"SHIT vad fula de är!"
True.. Men så underbart gosiga! Kommer sova sött i den stora mjuka "HVITFELDSKA ELEV"-tshirten.
Jag, Cissi och Fadi gick tillsammans. Av någon anledning fick vi bara med oss 7 st 9or. Kändes lite mobbat med tanke på att en del andra gick två och hade en svans av 15 pers efter sig.
:'D Gud vad skönt att slippa vara 9a! Skulle aldrig gå om gymnasiet för alla pengar i världen. Underbart att inte behöva se mer 93er också.(rysa)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gick också runt och visade niorna runt på Munkebäck :) Fick dock bara en liten tröja med ett tryck på ryggen! Flera lärare tog mig som en niorna också, så det var lite fail sådär, men annars var det la kul ändå!

Anonym sa...

Jag är också helt galen i dom där läppbalsamen! Vem vill inte ha exakt ALLT här i världen i muffinform liksom?