lördag 4 oktober 2008

Pepp~

Väckarklockan ringde 08:00. Motvilligt masar sig den skoltrötta tonåringen upp ur sin varma säng.

"Men vänta nu här! Det är lördag. Vad gör jag uppe kl 08?"
8D omg! Jag ska ju till frisören 11~ Lätt värt två timmars sömn liksom. Nu är det byebye fula utväxt och hello snygg makeover. (Förhoppningsvis)
Jag har fullt förtroende för min frisör, hon är kickass. Sedan ska jag införskaffa en bra inpackning och värmeskydd.

Det finns mycket att se fram emot Oktober månad. Träffa Mos på söndag, ge blod, till Eksjö, till Umeå, till Tyskland osv. Jag får försöka leva med att jag missar MUCC på Taste of Chaos.
>: Ge blod blir det nog tyvärr inget av med tanke på att jag blivit förkyld. Går och nyser 3 gr var femte minut.

1 kommentar:

Anonym sa...

dax för en uppdatering ??