måndag 19 januari 2009

Satans, jävla skitskola!

Shit, vad förbannad jag blir på Hvitfeldtska. Det mest ironiska är att allt strul och krångel kommer nu, i 3an! Kunde man inte haft det motigt i 1an istället så slapp man känna lika stor ångest och minimal motivation?
De närmaste 2-3 veckorna har jag bytt 2 lärare, mitt i varsin kurs. Bägge var bland de bästa lärarna jag hade, som har blivit ersatta av ett par mycket knepiga typer. Woopidedo~
Engelskaläraren måste tycka att jag är världens bitch då jag satt och stirrade tjurigt, slängde massa kritik och av allmänt dryg under hela lektionen. Under hela skolgången har jag aldrig riktigt lärt mig något av läraren i engelska. Så nu, när man äntligen får en duktig tjej så blir hon ersatt av en svettig hamster med stubb.

Det ska bli så underbart skönt att slippa denna satans, jävla skitskola! (morr)

Inga kommentarer: