tisdag 13 oktober 2009

Jeanskjolen

Shit vad jag önskar att det var helg hela tiden. Måste snart bokstavligt talat släpa mig iväg till Humanisten för en textkurslektion i japanska. Såg till min förskräckelse att vi tydligen har glosförhör på kapitel 6. Fan vad jag är skoltrött! Skulle kanske gett mig själv a break efter studenten.
Vill bara ligga i min värma säng och vänta på att sticker i ögonen ska försvinna och energin komma.

Jeanskjolen som jag köpte igår på Carlings med Fadi var tydligen ingen hit hos min mamma. xD (surprise! den är sliten och kort) Så jag får helt enkelt betala den själv istället för att få den julklapp. Whatever~ Jag tycker den e skitsnygg och den enda människan som har influence över min garderob (även om jag inte riktigt vill erkänna det) är pojkvännen. ^^

Nu ska jag och min awesome nya jeanskjol kila (aka gå-och-sova-samtidigt) ned för trappan till frukosten.
//Bye :3

2 kommentarer:

Catharina sa...

Du är inte ensam om att vara skoltrött. Jag verkligen hatar min italienska kurs xD
För mycket att göra!!

Scizoid sa...

Inlägg som denna får mig faktiskt att uppskatta min arbetslöshet.. XD haha