tisdag 13 oktober 2009

Tjo folket!
När jag skriver detta står jag att fryser fingrarna av mig vid SKF hållplatsen. Har varit på stan med Fadi och kollar på kläder, snott en BMTH poster från ett plank och letat Kama sutra böcker (utan mycket lycka). Tyvärr var ena sidan på postern lite uppriven och jag fick inte riktigt bort all tejp på kanterna. Men den duger. : )
Senare bar det av till Kristinedal där vi simmade. Efter lite nintendo var det dags att återvända hem till stugan. Kort och gott en riktigt lyckad dag.

3 kommentarer:

Catharina sa...

Värst vad folk är inne på Kama Sutra böcker! Ett tips är att söka på nätet. Kama Sutra av Tracy Cox är en bra bok. Det är samma bok som Fadi har(och jag kan personligen säga att det finns en del bra tips i den boken). 155 kronor på Adlibris. Det finns självklart billigare böcker och utbudet är STORT om man bara orkar leta.
Puss på dig och lycka till med sökandet av Kama Sutra bok, jag har redan hittat min ;)

Törnen sa...

OMG JAG VILL OCKSÅ HA EN BMTH AFFISCH ;:((((

Neo sa...

Katta: :D Najs! Jag är väl mest inne på den författarinnan också. Hittade en bok av henne på akademibokhandeln igår. Men det var mest tips och råd, inga ställningar.
Surfar nog iväg till Adlibris om jag inte hittar den i bokaffären. ^^

Törnen: )): aww.. Men det e lite synd att de har satt en papplapp över inälvorna med "ändring av lokal". Var nog inte menat att cencurera.. Papplappen är ett helvete att ta bort.