torsdag 11 december 2008

Hej gott folk! Jag är mitt uppe i en paus i pluggandet. Just nu skriver jag färdigt sjukdom och medicin-tidslinjen för historien. yeeey! Visste ni att pestsmittade italienska handelsskepp la till på Messina (hamnstad på Sicilien) 1347 och spred därifrån pesten till hela jävla Europa. Folk var lika dumma på medeltiden som de är nu...
Igår hade jag min första baslektion med lotta.:3 Fick lite övningar m m och tips samt tillrättavisningar. Mycket givande! Jag plinkar vidare~ Får se till att förbättra mig ordentligt över jullovet. Lotta spelade lite Smells like teenspirit (på min begäran) vid slutet av lektionen. <33 Vill bli bra snart så jag kan spela låtar ordentligt.
På måndag far Daniel tillbaka till Tokyo och kommer hem igen den 20e. Har skrivit ned en liten lista på grejer jag vill att han ska köpa. Måste ta ut pengar och ge honom innan han går och växlar imorgon också. Lite basböcker, plushtotoro mobilsmycke, snacks, Ellegarden skivor osv. Gött.
Imorgon är det spexluciatåg på Hivtfeldtska och sedan ska jag på Liseberg med storebror. ^^ Ska bli najs! Skönt att få det sabla historiaprovet gjort också.

Inga kommentarer: