fredag 5 december 2008

My bass~



Yo people! Igår hade snubbarna på 4sound äntligen fått in min bas. Eftersom affären stängde 18 och vi åkte från huset typ 17:20 hade vi lite ont om tid. Daniel släppte av mig vid domkyrkan och jag kilade bort till en bankomat för att ta ut pengar och smet sedan in i affären. Det var ett rejält paket jag köpt. Hade varit fint att få en julklapp i den storleken liggandes under (om fysiskt möjligt?) granen. Med viss möda och hjälp av expediten lyckades jag släpa ut paketet ur affären och stod flämtande utanför tills Daniel kom. :) wiie~ Gött med syskon som har körkort när man själv inte pallar för tillfället. Också gött att vi har en bigass bil, även om dess ass tyvärr inte var riktigt big enough. Vi blev tvugna att fälla ned baksäterna och skjuta in den så långt det gick. Väl hemma bland sladdar och kartong (,med min mamma surt muttrandes i bakgrunden om hur nedskräpat tv-rummet blev) upptäckte vi att förstärkarsladden hade fel uttag...nämligen england. Najs... (not)
Tack vare Daniels converter kunde jag plonka lite, men idag har jag lyckats få en svensk. Börjar gärna bli stammis i den affären.. Pinsamt nog ska jag antagligen dra dit och köpa ett ställ om någon månad eller så.
Så jag plonkar hur som hellst vidare. Jag måste säga att jag gjort stora framsteg på att ha spelat i bara 2 dagar, hehe. Kan hela Boulevard of broken dreams nu, lol. Fighting! Vänstra pekfingret är knallrött och ganska misshandlat tyvärr..Men jag härdar ut<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Naajs, tycker fortf att vi borde starta ett 'all bass' band, bli kända för att vi är så nyskapande eller nån sån crap haha