lördag 17 maj 2008


Denna veckan har verkligen varit hysterisk! Prov på prov, på prov. I torsdags satt jag och skrev prov i över 4 timmar. Jag tror inte någon riktigt förstår hur ofantligt underbart det är att bara ha ett prov kvar innan sommaren. YES!

Av någon anledning så har hela min tillvaro varit upp och ned. På våren brukar jag må som bäst!

Nu har allt kännts så jobbigt och jag behöver massa tid för mig själv. Kanske har jag ändrats lite eller så har folk ändrats lite. Jag är trött på att sätta andra framför mig själv och sedan få skit tillbaka. Det är något jag absolut inte accepterar, bara sådan jag är.


(Detta är inte riktat som något påhopp mot någon eller några. Jag hoppas att ni som läser detta kan visa mig den respekten och unnar mig att skriva av mig på bloggen, annars kan ni känna er träffade av det jag skrev om att"få skit tillbaka". )


SID är ett så underbart band! Iris, du påverkar mitt val av musik. Haha~ :'D

När jag satt på bussen, lite deppad, stressad och full av ångest var det helt plötsligt inte så kul att lyssna på Dir en grey, Red hot chili peppers, Nirvana, heidi. eller någon av andra mina favoriter. Varför har jag inte lagt ned kagrra. på min Ipod för?>':

Istället satt jag och körde Smile med SID på repeat. När jag hörde den låten första gången reste sig håret på mina armar och mina öron började blöda..(not).

Men i alla fall! Nu, inser jag charmen med dem! Ge mig söta överpeppade japanska killar och jag blir glad igen~<3


Nu fan ska jag ta och rycka upp mig ordentligt, sätta igång med träningen och plugga in i det sista. :'D Och jag behöver inte er bitches som gör mig besviken. Byebye!

Inga kommentarer: