måndag 19 maj 2008

Wuthering me~

Detta inlägget är överraskande nog döpt efter min kära engelskabok. Låt mig citera den filosofiske tjänaren Joseph från boken;
"we's hae a Crahnr's 'quest enah at ahr folks. One on 'em's a'most getten his finger cut off wi' hauding t' other froo' sticking hisseln loike a cawl."
Ja... (fundera) Mycket djupt alltså!
Denna boken är sjukt grymt bra skriven, bortsett från Josephs gibberish men också riktigt seg att ta sig igenom.

Just nu känner jag mig ganska kännslomässigt förvirrad. Enda stunden är jag fyll av avsky och andra inte. >': Vilken jävla bergodalbana man lever i som tonåring! Men så har jag tillräckligt med självkännsla och bra kompisar som stöttar mig.~ Det som tynger mig mest är sommarjobbssökandet. Jooobbigt!

Det blev ett kort inlägg denna gången! X'D Kanske lite väl personligt. Nästa gång ska jag vara roligare! Från och med nu blir det nya inlägg, minst en gång i veckan på onsdagar. Så please check it out.;D
Byebye~

1 kommentar:

Anonym sa...

okej, jag fatta inte vad det du citera från WH