torsdag 8 maj 2008


För er suckers som missat Libra, ännu en kickass PV från MUCC. Klart en utav mina favorit musikvideor någonsin! http://www.youtube.com/watch?v=ixS2c1Ac2n0


Dags för bloggning igen~<3


Det var en strålande torsdagsförmiddag på Hvitfeldska gymnasiet. På skolgården stekte snobbarna i solen, emosarna gömde sig förskräckt bland skuggorna och de skumma BI eleverna vinglade runt på en fallfärdig cykel. Men vart var Julia?
In genom de massiva träportarna, till vänster i entrén och in genom dörren märkt med NE01 sitter en plågad, näsblödande bloggare som förtvivlat försöker kraffsa ned rätt svar på ett rutigt papper.
Där satt hon instängd i nästan 4 timmar!
Fy fan på nationella matte B prov säger jag bara. Fick mig en tankeställare, kanske inte är så bra idé att läsa matte C i alla fall? Time will tell I guess..


Lite roligare fick man på rasten mitt i en 2 h lång japanskalektion. Jag, Fadi och Lotta kilade ned till kiosken för att köpa glass. Påväg tillbaka kom en läglig vindpust och blåste upp min kjol bakom ett gäng killar.
Försökt tänk er själva.. Ni går mot dörren, snart inne! Nu behöver du inte hålla koll på din "lite för kort för att vara bekväm"-kjol. Lättnaden, vinden, tyget, nej, fan alltså!
Sedan ett halvdovt: oooOOooOoooOooo~<3
Killarna bakom mig hade oturligt nog sett incidenten..(uppenbarligen). Trotts att mina kinder brännde av rodnad så skrattade och Fadi hejdlöst. Väl inne i den vindfria korridoren tummlar en utav "ooOOoo"-killarna in och konstaterar att han "Faktiskt inte såg något~ 8D".
Yeah right!XD Oh well, det gjorde bara allt ännu roligare.
Tack till killarna på Hvitfeldskagården för att de gjorde min tråkiga matte B-prov dag betydligt trevligare!:)

Nu ska jag återgå till mitt berg av skolböcker. Ge mig lov och ett sommarjobb!

1 kommentar:

Anonym sa...

Libra <3 fast den hitta jag för över ett år sen XD bara för att jag inte har ett liv hänger på youtube på nätterna..

Allså shit jag hoppas fan det gick bra på det matteprovet :/
We gave our best shot, ne? ^^